marți, 20 decembrie 2011

model de CONTRACT DE PRESTARI SERVICII

CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII VERIFICĂRI ŞI REVIZII TEHNICE
ALE INSTALAŢIILOR DE UTILIZARE
Nr.425/25.10.2010

1.    Părţile contractante
Nume CICA, prenume AUREL-MARIAN, CNP-1480719350026, CI seria TM nr.254972, eliberat de SCLEP Timişoara din data de 06.01.2000, domiciliat în localitatea Voiteg, nr.152, jud. Timiş, cod poştal 308532, telefon 0256395418, în calitate de BENEFICIAR, persoană fizică
şi
E.ON Gaz Distribuţie S.A., cu sediul în Târgu Mureş, Piaţa Trandafirilor, nr.21, jud. Mureş, cod poştal 540049, înregistrată în Registrul Comertului sub nr.J26/326/2000, CUI 10976687, reprezentată legal de către D-na Pergel Ramona, în calitate de PRESTATOR, persoană juridică, în calitate de firmă autorizată ANRE,
au convenit încheierea prezentului contract de prestări servicii verificări şi revizii ale instalaţiei de utilizare pentru locul de consum situat în Voiteni, nr.152, jud. Timiş, cod poştal 308532.
         
2.    Obiectul contractului
2.1 Obiectul prezentului contract îl constituie prestarea serviciilor de verificări şi revizii ale instalaţiilor de utilizare a gazelor naturale aflate în proprietatea beneficiarului.
         
3.    Durata contractului
3.1  Prezentul contract se încheie pentru 30 de luni.
3.2 Prelungirea duratei prezentului contract se poate realiza cu acordul scris al părţilor. În acest sens, Beneficiarul va fi notificat de Prestator, cu minimum 30 de zile înainte de data la care contractul urmează a fi prelungit, beneficiarul având posibilitatea de a-şi exprima în scris opţiunea de prelungire a valabilităţii acestuia.

4.    Preţul contractului
4.1 Tarifele pentru aceste servicii sunt de 21 lei + TVA/punct de ardere, în cazul verificării şi de 30 lei + TVA/punct de ardere, în cazul reviziei. Tarifele se pot actualiza, Beneficiarul urmând a fi notificat în acest sens.
 4.2 În situaţia în care Beneficiarul nu este de acord cu aplicarea noilor tarife, acesta poate denunţa unilateral contractul în condiţiile art.11.2.

5. Modalităţi de plată
5.1 Plata se va efectua prin numerar, cec sau ordin de plată, în termen de 30 zile calendaristice de la emiterea facturii de servicii.
5.2 În cazul neachitării facturii în termen de 45 de zile calendaristice de la data emiterii, se percep penalităţi de întârziere, în cuantum de 0,1%/zi, începând cu prima zi de scadenţă, până la data achitării integrale a facturii. În cazul în care data scadenţei facturii este o zi nelucrătoare, termenul se consideră împlinit în următoarea zi lucrătoare. Factura constituie preaviz în caz de neplată.
        
6.    Obligaţiile părţilor
6.1 Obligaţiile Prestatorului
Obligaţiile Prestatorului pentru serviciile de verificări sau revizii la instalaţiile de utilizare a gazelor naturale conform “Norme Tehnice pentru Proiectarea, Executarea şi Exploatarea sistemelor de alimentare cu gaze naturale” - NTPEE-2008, publicat în Monitorul Oficial în data de 16.04.2009 sunt:
a)   verificarea periodică a instalaţiilor de utilizare, conform NTPEE-2008;
b)   revizia periodică a instalaţiilor de utilizare, conform NTPEE-2008.

6.2 Obligaţiile Beneficiarului
Beneficiarul va permite accesul reprezentanţilor Prestatorului în imobil în vederea identificării tuturor punctelor de ardere şi a efectuării lucrărilor de revizii sau verificări tehnice.
Exploatarea instalaţiilor de utilizare se va executa de către Beneficiar conform NTPEE-2008.
Beneficiarul se obligă să plătească Prestatorului contravaloarea serviciilor sale în cuantumul şi la termenele stabilite prin prezentul contract.

7.    Termenul de executare a serviciilor
Operaţiunile de verificare a instalaţiilor de utilizare a gazelor naturale se vor efectua la un interval de maxim 2 ani, iar cele specifice reviziei acestora la maxim 10 ani.
         
8. Comunicări/Notificări
8.1 În interesul prezentului contract, orice notificare/comunicare între părţi va fi considerată valabil îndeplinită dacă va fi transmisă celeilalte părţi la adresa mentionată în prezentul contract, în scris prin serviciul poştal, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire.
8.2 În cazul unor situaţii urgente, comunicarea poate fi facută şi telefonic, sub condiţia înştiinţării reprezentantului legal al societăţii.
8.3 În cazul în care comunicarea/notificarea va fi sub formă de fax, comunicarea se consideră primită de destinatar în prima zi lucrătoare  celei în care a fost expediată.
8.4 Comunicările/notificările verbale nu sunt luate în considerare de nici una din părţi dacă nu sunt consemnate prin una din modalităţile prevăzute mai sus.

9. Forţa majoră
9.1 Forţa majoră exonerează de răspundere părţile, în cazul neexecutării parţiale sau totale a obligaţiilor asumate prin prezentul contract. Prin forţa majoră se înţelege un eveniment independent de voinţa părţilor, imprevizibil şi insurmontabil, apărut după încheierea contractului şi care împiedică părţile să execute total sau parţial obligaţiile asumate.
9.2 Partea care invocă forţa majoră are obligaţia să o aducă la cunoştinţa celeilalte părţi, în scris, în maximum 5 (cinci) zile de la apariţie, iar dovada forţei majore se va comunica în maximum 15 (cincisprezece) zile de la apariţie.
                                                                                                                                 
9.3 Data de referinţă este data ştampilei poştei de expediere. Dovada va fi certificată de Camera de Comerţ şi Industrie sau alt organism abilitat de legea statului care o invocă.
9.4 Partea care invocă forţa majoră are obligaţia să aducă la cunoştinţa celeilalte părţi încetarea cauzei acesteia în maximum 15 (cincisprezece) zile de la încetare.
9.5 Dacă aceste împrejurări şi consecinţele lor dureaza mai mult de 6 (şase) luni, fiecare partener poate renunţa la executarea contractului pe mai departe. În acest caz, nici una din părţi nu are dreptul de a cere despăgubiri de la cealaltă parte, dar ele au îndatorirea de a-şi onora toate obligaţiile până la această dată.

10. Încetarea contractului
Prezentul contract încetează în următoarele cazuri:
- părţile convin de comun acord încetarea contractului;
- expirarea duratei contractului;
- neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligaţiilor contractuale de către una din părţi;
- în caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragerea autorizaţiei de funcţionare a Prestatorului, caz în care contractul va fi considerat nul, părţile însă fiind ţinute a îndestula datoriile uneia către alta, datorii rezultate până la momentul intervenţiei cauzei de dispariţie.

11. Alte clauze
11.1 Divergenţele existente între părţi, legate de interpretarea sau executarea  prezentului contract se vor soluţiona pe cale amiabilă, iar dacă acest lucru nu este posibil, de către instanţele judecătoreşti competente.
11.2 Prezentul contract poate fi modificat doar în scris şi cu acordul părţilor, orice parte putând denunţa unilateral prezentul contract cu un preaviz de 30 de zile lucrătoare.
11.3 Prezentul contract s-a încheiat în 2 exemplare, câte una pentru fiecare parte, astăzi 15.01.2011, în Timişoara, producându-şi efectele de la data semnării lui.


      PRESTATOR                                                                   BENEFICIAR
Dir. Gen. Adj. PERGEL RAMONA                                       CICA AUREL-MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu