joi, 10 februarie 2011

Colaborare colegi

Prin aceasta postare, vreau sa le multumesc inca o data colegilor care se implica in functionarea acestui blog , prin comentarii la subiectele postate sau prin e-mailuri trimise la adresa dreptID2009.2013@gmail.com

As vrea sa va reamintesc ca, daca doriti sa apara si alte subiecte sau link-uri pe care nu le-am inclus, sau orice altceva e util si doriti sa fie postat aici, nu ezitati sa ne scrieti.
Mirela sau eu (Andreea) o sa va raspundem cat de repede putem.

26 de comentarii:

  1. Doresc sa le multumesc in mod deosebit colegilor care au fondat acest blog si au avut ideea de a-l pune in aplicare.

    Adina Voicu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Adina,

    tu deja faci parte din colectivul de fondatori! :)

    Cred ca si Andreea e in asentimentul meu, ca Adina, Gabriel si nu in ultimul rand Lucian, sa fie considerati membri de onoare ai staff-ului, deoarece au fost singurii activi aici, de la crearea blogului!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim Adina.

    Asa cum a spus si Mirela, toti cei care s-au implicat sunt membrii ai staff-ului.

    Dupa sesiune, cand o sa am timp, am sa incerc sa dau catorva persoane dreptul de a face noi postari si nu doar comentarii. Pentru acesta o sa am nevoie de conturile voastre de google (gmail). Sa-mi dati un e-mail cu aceste informatii.

    Bafta tuturor maine la examen

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc ft mult. contul de yahoo mail e oki?

    RăspundețiȘtergere
  5. blogul e facut pe google deci cred ca merge doar cu conturi de google (gmail).
    O sa incerc sa vad daca functioneaza cu yahoo dar nu cred

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc ca m-ati ales sa fiu in staff-ul acestui blog dar meritul cel mai mare il are ceea care la creat si calea aceasta ii multumesc pentru ajutorul creat formand acest blog util noua.

    Bafta la examen pentru toata lumea !!!

    Multa bafta la examen si sa nu va fie frica, in cel mai rau caz il mai dai o data. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Adina,

    merge precis si cu cont de yahoo, ca e tot din aceeasi oala. Eu am cont de yahoo :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mirela, putem incerca. Ti-am trimis o invitatie. Da accept si vezi daca functioneaza.
    Tu puteai sa modifici postari pana acum deoarece intrai cu contul meu. Ideea e ca fiecare sa intre cu contul lui ca sa se vada cine a postat.
    I-am trimis o invitatie lui Lucian si una lui Gabriel.
    Adina, da-mi te rog un e-mail cu adresa ta de email ca sa pot sa-ti trimit si tie invitatia.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-am trimis si mie o invitatie sa vad daca functioneaza si asa cum banuiam, se cere sa ai neaparat cont google (adresa de gmail) ca sa poti primi drept de autor.

    Mirela, din cate stiu eu google si yahoo sunt concurenti de aia nu se accepta adrese de yahoo.

    Oricum, acum pot sa postez si cu adresa mea de email, nu doar cu cea de dreptID.

    RăspundețiȘtergere
  10. Merge, daca ai blog pe www.blogger.com :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Acum dupa ce am terminat cu examenele hai sa ne mai descretim fruntile :)
    intrati aici
    http://www.youtube.com/watch?v=BSLEUjdAvYE
    http://www.youtube.com/watch?v=clkpc1OWnf8

    RăspundețiȘtergere
  12. Adresa mea este: aadina_v@yahoo.com.au cum a fost la examen? v-ati descurcat?

    RăspundețiȘtergere
  13. helloouuu , nimeni pe aici ?
    v-ati luat vacanta :(?
    stie cineva cand incep cursurile ?

    RăspundețiȘtergere
  14. adresa mea de mail este
    luci_wpg@yahoo.com
    p.luci@worldbeverage.ro

    RăspundețiȘtergere
  15. Luci, numa noi 2 am ramas pe blog. Nu inteleg de ce intarzie cu afisarea rezultatelor... mai putin si incep sa-mi rod unghiile :((

    RăspundețiȘtergere
  16. Va corectez. Am ramas 3.
    Eu intru in fiecare zi sa vad daca a mai scris cineva, dar cum nu mai scrie nimeni si cum nu aveam informatii de interes general am ramas doar la faza de citit.

    RăspundețiȘtergere
  17. se pare ca nu se inghesuie nimeni dar ia sa vedeti voi cand vor incepe examenele cum se vor inghesui sa-si copieze sau sa afle date noi despre examene :)

    RăspundețiȘtergere
  18. apropo voi va stiti notele de la civil ?

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu as vrea sa stiu ceva .... dar ceata totala

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  21. colegi am si eu o intrebare...unde este campusul nou?ms

    RăspundețiȘtergere
  22. A scris Mirela aici:
    http://dreptid2009-2013.blogspot.com/2011/02/orar-semestrul-ii.html

    RăspundețiȘtergere